Usch då...

Vad tiden går fort! Eric har fyllt 5 med kalas för kompisarna och släkten! Roligt var det och lika skönt att det är överstökat.
 
Själv så har jag börjat jobba och det är fantastiskt roligt att göra något annat! Jag jobbar 25%, må, ons och fre. Funkar tack vare att jag har vilodagar emellan. Värken är inte rolig alls. Och jag förstår inte varför det inte blir bättre när det ändå har gått över ett år efter sista op??? Tålamodet är ju något jag kämpar dagligen med... Och att inte göra för mycket... Lättare sagt än gjort.
 
Eric har börjat träna fotboll måndagar och onsdagar. Hellycklig kille som verkligen älskar fotboll! Men i samma veva kom fröken Sid på att hon också skulle prova så nu tränar hon också fotboll på tisdagar och torsdagar... Och mannen har fått nytt schema... Så det är fantastiskt roligt med alla dessa träningar i veckan. Och att det ska hinnas med allt! Jag fattar inte hur man hinner jobba heltid... Måste säga att jag beundrar min syster och hennes man som har två hockeykillar och bra mycket längre avstånd än vi!
Imorgonkväll har Ebbas lag kick-off med övernattning. Ska bli spännande att se hur hon fixar det! Hon har ju det forfarande lite jobbigt med kisseriet. Hon äter sin medicin och är jätteduktig med det. Men ändå händer det lite olyckor...
 
Jag längtar hem massor och saknar familj och vänner... Önskar... Men det är något som får vänta. Ekonomin är ju i botten tack vare att jag har gått hemma så länge. Och en resa hem kostar en del... Men just nu så står den högst på önskelistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0