Tjolahopp!

Sitter ensam här i gästrummet... Eric sitter framför tv:n och äter mommo-mackor och Ebba är hos en kompis. Det har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Humöret är ju inte det bästa, känner mig fortfarande rätt så ensam...
Men så lyste tillvaron upp och bästaste Lisa och Wille kom ner och hälsade på! Vilka härliga dagar! Och så skönt att ha någon hemifrån som känner mig och pratar med mig! Här nere är alla så upptagna med sitt, så en kopp kaffe bara sådär är ju att glömma... Men det är väl så det är.
 
För övrigt så tränar jag hos sjukgymnast en hel del och gör en del övningar här hemma. Jag kan cykla, vilket jag inte gjort på nåt år! Så nu behöver jag inte förlita mig på andra som ska hjälpa mig att hämta/lämna Ebba. Men jag har fortfarande jävliga smärtor och det är skit! Jag skulle helst vilja hugga av vissa delar ibland. Och nu när bäckenet är stabilt så gör sig fibromyalgin påmind... Är det inte det ena så är det något annat. I alla fall så hoppas jag att jag ska kunna börja jobba halvtid igen den första september. Så fram tills dess hoppas jag att min kropp samarbetar!
 
Annars är det inte så mycket som händer... Vi har påbörjat framsidan så smått. Jimmy jobbar fortfarande, har inte semester än. Idag har vi monterat ihop barnens nya cyklar som dom ska få på lördag... Gissa om dom kommer att bli lyckliga! Speciellt Ebba som tydligen blir retad i skolan för att hon har så liten cykel... Inte roligt alls.
 
Ikväll ska jag göra min kropp lycklig och natta kudden väldigt tidigt. Och på lördag kommer mamma hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0