Överkörd av en ångvält...

Det är ungefär så jag känner mig. Förra veckan har jag haft riktigt ont i lederna och i fredags skulle jag nog ha stannat hemma... Men ibland är man mer än ovanligt dum mot sig själv. Jag har legat i 39 graders feber hela helgen och knappt tagit mig upp ur sängen. Jag hostar så lungorna håller på att åka ut och ont gör det. Så naturligtvis är jag hemma från jobbet idag och kommer nog att vara hemma imorrn också. Det är nog inte läge att sitta på jobbet och snora och hosta och må så dåligt att jag knappt kan röra mig. Ebba har också trillat dit. Tog tempen på henne igår, 39 graders feber... Inte roligt. Men lilleman är frisk så han lämnade jag på dagis imorse och det var en pärs att ta sig dit. Men det som int dödar det härdar, eller nåt sånt... Annars händer det inte så mycket. Eric har lärt sig cykla på Ebbas 12", vilket är jätteroligt! Så nu sitter vi och letar efter en 16" åt henne. Och hennes krav är att den ska vara rosa eller lila... Men det är attans så dyrt med cyklar, även begagnade... Och så är det lite annat smått och gott hon behöver nu. Tydligen så växer den lilla tösen... Jimmy fyller år på fredag och är vi bara friska så blir det ett litet familjekalas. Det är den perioden på året då de flesta fyller år, vilket inte gynnar plånboken... Men vi ska väl överleva detta också. Fast lite less är man ju på dessa räkningar som aldrig tar slut och speciellt elen som aldrig blir billigare... Nu ska jag ta hand om min värkande kropp och försöka äta något, matlusten är ju inte på topp, precis...

Kommentarer
Postat av: william

ush;O krya på dig:3



Och säg gärna vad tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 10:49:46
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0