Surprise!!!

Japp, det blev en riktig överraskning för mamma och pappa när vi ringde på dörren igår... Och det var himla roligt att komma så här oväntat. Vi hade bokat resan hem till byn för ca 2 veckor sedan och fått barnen att vara tysta om det. Men jag har nog varit mest rädd att försäga mig själv. Så därför har jag inte pratat med dom så ofta som jag brukar. Mamma trodde nog att jag var sur på dom... Haha... Snällaste Lisa kom och hämtade oss på Kallax, hon och Danne var dom enda som visste om att vi skulle komma!

Annars har det inte hänt så mycket, eller jag har egentligen int haft tid att skriva... Vi har flyttat upp Eric på övervåningen och påbörjade renoveringen av blivande gästrummet i barnens gamla rum. Och det blev jättesnyggt med fondtapet, nytt golv och ny garderob. Och naturligtvis så gick den gamla sängstommen sönder så vi måste införskaffa en ny. Men det får man leva med.



Och så har bästa Christel hjälpt till med att tapetsera och lägga golv! En helt underbar kompis!!! Du är bäst, vännen!



Det enda som är kvar att göra är dörrfodret och listen. Och naturligtvis att åka på Ikea och köpa sängstommen! Kan tro att vi har varit en hel del på det stället...

Nu ska jag och resten av familjen snart åka hem till familjen Johansson och leka och umgås! Nu njuter vi av att det är snö och härligt uppfriskande luft ute!!! Och jag får träffa familjen... Systeryster stammade lite i telefonen när jag ringde härifrån igår... Glatt överraskad!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0