Hemma i Skåneland...

Har haft en underbar vecka hemma hos familj och vänner! Saknar allihopa och önskar vi bodde närmare... Jag drabbades av magsjuka i måndags när vi skulle flyga hem. Och nästa gång om någon av oss drabbas av det så bokar vi om resan. Inget att rekommendera att sitta på flygplan när magen inte funkar som den ska. Jag har förmodligen smittat de flesta medresenärerna. Väl hemma så var värken outhärdlig eftersom jag inte fick behålla min medicin i magen. Så jag låg orörlig i sängen gråtandes. Inte roligt alls. Men nu är jag frisk och har jobbat idag. Imorse när vi gick till dagis så säger Ebba: -Men mamma, det går ju inte att åka pulka här... Jag vill till mommo och moffa! Min gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0