Snabbuppdatering...

Är ju inte så bra på att skriva här... Men jag har varken tid eller ork. Så är det ibland. Men jag tänkte ge mig på en snabbuppdatering. Så håll i hatten!
 
I oktober blev jag äntligen friskförklarad från mrsa! Och nu går det undan! Telefontid den 2:a november med läkaren som ska operera mig. Och jag blir lovad operation innan jul... Väntar på besked, men när jag äntligen får det så blev det en besvikelse... Ingen op före jul men däremot blir blockaden av. Som innebar att dom sprutade in bedövningsmedel kring nervroten i bäckenet på båda sidorna. Helt underbart  att vara smärtfri efter flera år av smärta! Tyvärr varade det inte mer än ett dygn... Men nu vet jag vad som väntar mig! Och jag hoppas att det blir ett smärtfritt liv! Detta hände den 3:e december. Och efter en vecka så fick jag kallelse till en telefontid den 21:a december med läkaren igen för att gå igenom hur det hade varit efter blockaden. Och före detta så fick jag en kallelse till op den 10:e januari. Så nu sätter det snart igång... Och jag ska igenom 4 operationer... Spännande!
 
Under tiden så har vi firat Ebba som har fyllt 6 år. Shit vad tiden går fort! Stora damen... Och vi har varit på Lucia-firande i kyrkan med Ebbas klass. Och sen har vi varit på luciafrukost på Erics avdelning.Och haft en jättemysig julafton här hemma. Med helhispiga barn... Eric var livrädd för tomten, men efter att tomten gått och alla andra paket skulle delas ut då var han helvild. Ebba hjälpte till att läsa på paketen. Så det har varit en hel del...
 
Nu är det jullov för barnen och mannen. Själv börjar jag jobba igen på onsdag. Ska bli rätt så skönt, hinner jobba en vecka iallafall innan op. Mamma och pappa kommer ner den 8:e januari. Ser framemot att träffa dom igen!
Annars händer det inte så mycket... Barnen leker, bråkar och det är precis som det ska vara!
 
Nu ska jag dricka mitt älskade mintchokladkaffe och sen äta frukost!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0