Jodå...

Fattar int varför bloggen trycker ihop mina inlägg när jag delat upp dom i stycken??? Nåja, det finns värre saker att oroa sig för... Stort Grattis till Lisa och Danne som ska få en liten, och Wille som ska bli storebror!!! Så fantastiskt roligt! Vi har haft en underbar helg här hemma. I lördags var vi hos kompisar i princip hela dagen. Kanonväder och barnen hade jättekul på studsmattan. Och i söndags så tvättade Jimmy och barnen bilen. Och vi småfixade lite annat. Precis som helgerna ska vara... Och nu är det vardag igen. Igår när Jimmy hämtade barnen så var Eric på dåligt humör när han kom hem så han fick stå kvar i grovköket och gråta i argen. Efter en stund så tystnade det och jag kollade upp vad han pysslade med... Då hade han somnat på golvet! Och han steg upp med mig imorse kvart över fem. Och nej, han sov inte på det hårda golvet hela natten. Han sov i sängen. För övrigt så har jag visst födelsedag nästa lördag... Fyller visst 25... Så då blir det väl lite fest och sånt! Nu ska jag inta viloläge en stund innan familjen kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har fått jobb som handläggare på kronofogden =). Ja lyllos dig som bara fyller 25, jag har fått inse fakta jag... =)

2012-04-18 @ 08:04:45
URL: http://wisteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0