Julafton

Japp, så var julafton över. Och det blev ju himla bra! Barnen fick massor med julklappar och visste knappt vars dom skulle vända sig. Eric blev överlycklig över sina bilar från Cars och ficklampan... Ebba var lika lycklig hon. Skönt att man kan tillfredsställa barnen. Mannen blev glatt överraskad över biljetten till Bruce Springsteen den
27:e juli på Ullevi. Jag ser framemot att åka med mamma, pappa, syrran och vi två utan barn! Barnvakt får lösa sig med tiden... Det finns säkert någon snäll själ som ställer upp! Själv blev jag glatt överraskad med ett spa besök. Och det känns verkligen som om jag behöver det nu! Det har varit ett par tuffa veckor med mycket värk... Förhoppningsvis börjar det vända igen.

Imorrn är det nyårsafton och den firar vi hos Christel och Tobbe. Ska bli roligt! Jag har varit hemma hela veckan från jobbet, har ju int mått så bra. Inte roligt alls. Men jag hoppas att 2012 blir massor bättre med en massa roliga överraskningar!

Snart fyller syrrans flicka 7 år, tänk vad tiden går fort! Jag och Jimmy har varit tillsammans i 7 år... Helt otroligt. Och mamma fyller snart 65... Hoppas hon gillar presenten hon får...

Nu ska jag vila lite och sen duschen... Kanske lite lunch också..





Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Molly ♥ och bonusen Simone ♥

Du har fått en blog award av mig, kika in på min blogg o titta =)

2012-01-21 @ 10:00:38
URL: http://paxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0